איך שומרים על בגד-הים לאורך זמן?

כשאת בוחרת קהיקו את שותפה לאג’נדה הירוקה שלנו ובוחרת בגד-ים אקו-פרינדלי מבד ממוחזר עמיד וחזק תפור באיכות מעולה, שימשיך איתך לעונות הקרובות.
הבדים בהם אנו משתמשים עשויים מסיב ממוחזר מבקבוקי פלסטיק ממנו טווים בד אקולוגי עמיד ואיכותי.. הבד בו בחרנו להשתמש הוא אחד המותגים המובילים בעולם הסיבים והבדים הממוחזרים ובחרנו בו כי אנחנו מאמינות בבגדים שלנו ומשקיעות בלקוחות שלנו.
בגדי הים שלנו נועדו לשמח אותך יותר מעונה אחת. אמנם אף בגד-ים לא מחזיק לנצח, אבל בעזרת טיפול ושימוש נכון תוכלי להאריך את חיי הבגד ולהנות ממנו לזמן ארוך יותר.

כולנו חכמות בשמש ומקפידות להגן על העור שלנו, כך תגני גם על בגד הים שלך: 

  • אנחנו מבקשות להיזהר ממגע של שמני שיזוף ותכשירים נגד שמש בבגד הים עצמו. רוב התכשירים מכילים חומרים שומניים העלולים להכתים את הבגד.
  • הימנעי מלשמור בגדי ים רטוב בשקית או באוטו חם, עדיף לגלגל במגבת ולשטוף אותו מיד כשמגיעים הביתה.
  • חשיפה ממושכת למי מלח וכלור תורמת לבליה של בגד-הים. מומלץ ורצוי להישטף במים מתוקים אחרי הבריכה או כניסה לים. זה טוב גם לבגד-הים וגם לעור שלנו.
  • בגד-ים שוטפים היטב במים קרים ובסבון עדין, גם סבון ידיים או גוף יהיה מצוין (כמו כביסה עדינה ביד ללבנים). אין לכבס בגדי-ים במכונת כביסה, להשרות או להשתמש באבקת כביסה. אין להשתמש במלבינים (אקונומיקה) או מסירי כתמים. הם יהרסו את בגד-הים.
  • יש לייבש בגד-ים בצל (ולא בשמש קופחת) ולהימנע בשימוש באטבי כביסה. הכי טוב לייבש את בגד הים פרוש אחרי סחיטה עדינה בידיים.
  • לא מייבשים בגד-ים במייבש, פן או מייבש ידיים! החום והחיכוך במייבש הכביסה שוחקים את הבד וגורמים להיחלשותו וליצירת חורים בבגד.
  • לא מגהצים בגד-ים!

מדריך המידות שלנו

חלק עליון

חלק תחתון

בגד ים שלם

מכנסיים

שמלה

חולצה

מה מידת החזיה שלך?

A

B

C

D

DD

E

מה מידת התחתון שלך?

34

36

38

40

42

מה מידת המכנסיים שלך?

34-36

36-38

38-40

40-42

מה מידת השמלה שלך?

36-38

38-40

40-42

מה מידת החולצה שלך?

36-38

38-40

40-42

מה מידת החזיה שלך?

A-C

B-D

C-DD

D-DD

DD

מה מידת התחתון שלך?

34-36

36-38

38-40

40-42

42-44

S

Your kahiko size

עדיין מתלבטת? צרי קשר